Warunki reklamacji
Drogi Kliencie w przypadku problemów z przesyłką bądź zamówionym produktem prosimy o kontakt mailowy: sklep@moreso.pl lub telefoniczny: 17 860 51 55, 17 224 29 90.
Cenimy sobie pozytywne rozwiązywanie problemów, dlatego do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie, z należytą starannością i zawsze z korzyścią dla Klienta.
Reklamacje można złożyć na dwa sposoby:
- Drogą mailową na adres: reklamacje@moreso.pl
- Drogą pocztową na adres:
ROS-SWEET SP. Z O.O.
Przemysłowa 2
37-100 Łańcut
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- imię i nazwisko osoby składającej zamówienie,
- nazwę produktu którego dotyczy reklamacja,
- powód reklamacji.
Wzór zgłoszenia reklamacyjnego
Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane w terminie do 14 dni do daty otrzymania zgłoszenia.
W przypadku odebrania przesyłki uszkodzonej lub niespełniającej Państwa oczekiwań ( ilość, jakość produktów ) powinien zostać spisany protokół szkody z kurierem, ponieważ jest to warunek konieczny do złożenia reklamacji.